今日本來諗住溫中史,, 不過maths仲未溫完.. so溫maths.. 聽日先溫中史^\/^..
但今日都無溫到maths.. because我同家姐同阿媽去左屯門行街街,, 哈哈..好正呀" 又買左少少野.. 行左好耐,,好累呀!! 不過好好玩.. 又見到泳兒同sun boy'z佢地係度.. 有好多fans呀!!
唉..聽日又要繼續溫書啦!!>/\<
阿爸話新年去台灣.. 我地話好,,不過復活節先.. 因為新年要X (<-唔識打^^) 利是..嘻嘻" 正呀~~又去旅行啦!!