今日溫中史溫到死死下啦" 好想"透"下呀!! 不過一"透就溫唔切ga la" 中史懶得去背.. 都唔知要背d乜`` 聽日等我溫下science先*]]
我覺得應該考完試先放假,, 咁玩先玩得開心d ga ma.. 依家放完假就要考試.. 玩都玩得唔happy啦!!