2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


06最後的一天*"} 驚訝 分類: 未分類

12月29日..
去左表妹屋企玩,,
佢細佬好搞野呀!!
好鬼死多野講..好百厭,,
不過我好鍾意同佢地玩呀!!
我地去左朗豪坊買野,,
and去左新世紀廣場行..
行左好耐..超累呀!!
我表姐d fd去左佢屋企打麻雀,,
佢地見到我同我家姐,,
跟住同表姐講..
下??!!佢地係你表妹黎嫁..
我以為係你d fd呀!!
勁搞野..
夜晚,,我地打邊爐..
好正呀!!yummy yummy..

今晚我地又打過lu~
哈哈..好味"
不過好似話打得多會燥..
算啦..
唔緊要啦,,都係得果兩次姐!!

msn幾時先整番好ga??
都已經幾日開唔到啦!!
無msn,,有得上網都無用..
唉=^=
悶死人啦~~

好快就過左一年啦..
係時候同06講886..
07就快黎啦!!
希望07年我會好好運啦..hehe"

就快考試啦..
今次真係死得啦..
算啦,,船到橋頭自然直呀媽!!
不過我就想快d考完試呀!!






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)


慧盈* 於 2007-01-01 01:09 PM 發表:
新年快樂..

我在恆生開了個戶口*
你無錢就去拎啦!
不過入面就唔多錢..
得4千萬..
千萬要健康-3333-
千萬要開心..
千萬要快樂..
千萬要記得pw_1314 !
新年提錢快樂..

明唔明咩意思!?
同學sd比我..
我都sd左比你*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新年快樂..
 
我梗係明啦,,
 
我咁聰明..係咪??
 
咁我全部拎曬..
 
哇哈哈,,hehe..
 
thx..

咦??!!我拎曬你咪無囉??
 
sor sor呀!!
Posted at 2007-01-04 03:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HapPiYinG 於 2006-12-31 08:08 PM 發表:
1月29!? 我要返學跛..

放新年假既頭一兩日得唔得呀 !?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新年我即刻番大陸lu..
 
唉-0-
 
算啦..
Posted at 2007-01-04 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 57
累積人氣: 1878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed