12月29日..
去左表妹屋企玩,,
佢細佬好搞野呀!!
好鬼死多野講..好百厭,,
不過我好鍾意同佢地玩呀!!
我地去左朗豪坊買野,,
and去左新世紀廣場行..
行左好耐..超累呀!!
我表姐d fd去左佢屋企打麻雀,,
佢地見到我同我家姐,,
跟住同表姐講..
下??!!佢地係你表妹黎嫁..
我以為係你d fd呀!!
勁搞野..
夜晚,,我地打邊爐..
好正呀!!yummy yummy..
今晚我地又打過lu~
哈哈..好味"
不過好似話打得多會燥..
算啦..
唔緊要啦,,都係得果兩次姐!!
msn幾時先整番好ga??
都已經幾日開唔到啦!!
無msn,,有得上網都無用..
唉=^=
悶死人啦~~
好快就過左一年啦..
係時候同06講886..
07就快黎啦!!
希望07年我會好好運啦..hehe"
就快考試啦..
今次真係死得啦..
算啦,,船到橋頭自然直呀媽!!
不過我就想快d考完試呀!!
|