今日英文堂,,
去睇「Pay It Forward」..
睇到4:00pm..
都幾好睇,,幾正..
but果個男仔最後死左..
好慘呀~
and最尾果個結局收得唔好..
mrs wong走左ge時候..
d人超嘈..根本就聽唔到,,
要嘈就出去嘈啦..
唔好嘈住人地睇呀媽!!
放學之後去買IH d野,,
俾錢..無錢啦我,,
miss chung又唔俾100蚊我地先..
又要我地出住先..
遲d先計番d錢俾番我地,,
我地邊有錢出住先呀??
不如俾錢我地先啦..
我地先有錢買野ga ma..
諗諗下,,我之前出果d IH錢..
miss chung仲未計番d錢俾番我地喎..
成廿幾蚊ga!!
掛唔之得我無曬錢啦..
|