19/1/2007
放左學之後,,
見d人係咁問miss chan d名次..
so我又去問埋一份..
原來我係55名呀!! ^v^
雖然比起上年跌左..
但係我覺得好開心呀..
因為我覺得今之好難,,
實考唔到咁ge名次,,
以為自己係八十幾名or入唔到精英班..
點知..哇哈哈"^0^
食飯ge時候,,
叫我屋企人估下我考第幾..
佢地估極都估唔中..
開估話係55名時..
好似好唔滿意咁,,
問我點解跌左咁多..
我無答..唉" =0="
之後唔知點解..
好多野..好多事情..
我同阿媽and家姐鬧左交..
好大果隻..
到依家(21/1)都仲未好番..
o車~我唔恨呀!! =^=
20/1/2007
10:30am,,
同natalie and karen去旺角行街..
natalie最早到左西鐵站..
Then係我..最後係karen!!
之後諗住話買全日通,,
but最後都無..
搭地鐵ge時候,,
諗諗下野..我地三個人都唔記得左落車,,
好彩natalie最後記得叫我地落車姐..
去左朗豪坊行..果到全部買名牌野ge..
都唔岩我地買..
之後行行下..都唔知行咩好..
natalie話行信和..
好呀!! but我地三個都唔識路去..
諗住係地鐵睇地圖就識行..
but睇極都無講信和點行..
又無食早餐..鬼咁肚餓,,
咪去美心食左野先囉..
食完野..hae左一陣,,傾下計..
見有個鬼佬要搵位坐低食飯..
我地咪走lo..(點解九龍&香港果邊咁多鬼佬ge??)
之後又去搵信和係邊..
今次唯有問人..問左vivian + 數個路人先俾我見到信和係邊..
唉..我地搵得幾苦呀!!
我表姐又話信和好雜..
都唔係呀!!新北江雜d..
信和超多野行呀!!
berryz工房ge碟都有呀!!
我搵左好耐啦..
我想買..不過三首歌要$38 or above..
唉" 唯有放棄啦!! >^<
仲有好多野睇..
有相買..and精品等野買..
可惜..
只有natalie & karen買左野..
而我..
唔緊要..
下次一齊出過..
黎信和再行過..買野..
6:00pm返到屋企..
打邊爐..
今年打左超多次啦..厭曬..
唉"
今晚仲要繼續呀!! >^<
(鬼叫d野食打唔曬咩..)
|