2007 年 1 月 28 日 星期日  |
| `'`'Open Day`'`' |
分類: 未分類 |
尋日係Open Day..
又係我地F.1 & F.2 ge Funday..
朝早無野做,,
10:15am去左Hall到睇表演..
好好睇呀..又我家姐表演,,
佢表演朗誦& Drama..
OK啦..有d人表演粵曲,,彈琴&唱歌..
胡偉俊佢地兩個好搞野lo唱歌..
之後同natalie佢地食飯..
跟住到我地組落去set攤位..
我地拎到好多貼紙呀,,
全靠我地組ge努力咋..
thank you曬呀!!
仲有我家姐,,
佢搵左好多人俾貼紙我地呀!!
thanks all**
我地好似有八十幾個or以上ge貼紙啦..
不過好似仲未夠其他組多..唉=^=
聽日我地就去環球嘉年華,,
好yeah..
實好好玩啦..哈哈^0^
|
|
|
哇..去環球嘉年華!??
你就好啦!記得玩得開心d *-
點解下面果篇日記要加密碼 !??
係咪唔睇得嫁!?
|
網主回覆
嗯,,我地真係玩超好開心..
下面果篇日記要加密碼係因為..
我寫ge野唔想俾一d人知,,so..
if你想睇,,問我拿密碼啦..
你就梗係睇得啦.. Posted at 2007-01-31 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|