× ° ﹏ 呀靖↘
開日記la~~
咁遲開好似好out喔…><
希望有多D人睇la~~
同多D人留言la~~
最後…
歡迎黎到我既日記~~
Chinghei0325
暱稱: × ° ﹏ 呀靖 ↘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-12
2007-01-11
2007-01-10
2007-01-09
2007-01-08
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Mero
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 20
今日人氣: 5
累積人氣: 6430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天


2006-12-26 分類: 未分類

今日約了金金、欣欣小、瑩瑩去玩…

約了11點係上水火車站等…

9點幾起左身…

同媽媽落去"唱"錢…

之後上番去…

10:30金金打黎話話欣欣小唔黎得lu…T^T

佢都唔知欣欣小做咩…= =

淨係話受傷…T^T

小心點吧…T^T

之後我又遲到…= =

Sorry…T^T

瑩瑩冇帶相機…= =

之後搭車去西九龍中心…

差D係地鐵盪失路…= =

好彩搵得番個入口姐…= =

之後去到…

去左機鋪個邊睇下先…

有個男人痴線嫁…= =

玩個個射籃…= =

勁似發球機…= =

狂入…= =

之後行番溜冰場個邊…

金金冇帶襪…

係個到買1對又要$55…= =

所以唔溜lu…

下次吧…= =

影貼紙相…

有幅好鐘意…XD

等瑩瑩回家影底我就Up上網la…

Up左Xanga那邊…

之後去食迴轉壽司…

$46任食…= =

瑩瑩好奇怪點解我咁鐘意試新野…= =

我都唔知…XD

見唔到蛋壽司…T^T

所以就嗌…= =

"6碟蛋壽司、1碟八爪魚、1碟帶子呀…唔該…"XD

6碟蛋壽司…XD

嚇到個侍應抽筋…XD

之後去尖沙咀…

去到先4:30…= =

坐陣行陣…

5:45去大家樂打邊爐…

打到7:00…= =

之後走lu…

影下燈飾…

7:50等幻彩詠香江…= =

等到8:10先發覺今日冇…= =

白痴既…= =

之後行星光大道…

9:30走lu…

又差D盪失路…= =

最憎尖咀車站…= =

懶大懶先進咁…= =

番到10點幾…

好攰…= =

番到屋企睇埋個多啦A夢…

1點幾訓了…

欣欣小小心點…T^T

下次再去過呀…