今日約了金金、欣欣小、瑩瑩去玩…
約了11點係上水火車站等…
9點幾起左身…
同媽媽落去"唱"錢…
之後上番去…
10:30金金打黎話話欣欣小唔黎得lu…T^T
佢都唔知欣欣小做咩…= =
淨係話受傷…T^T
小心點吧…T^T
之後我又遲到…= =
Sorry…T^T
瑩瑩冇帶相機…= =
之後搭車去西九龍中心…
差D係地鐵盪失路…= =
好彩搵得番個入口姐…= =
之後去到…
去左機鋪個邊睇下先…
有個男人痴線嫁…= =
玩個個射籃…= =
勁似發球機…= =
狂入…= =
之後行番溜冰場個邊…
金金冇帶襪…
係個到買1對又要$55…= =
所以唔溜lu…
下次吧…= =
影貼紙相…
有幅好鐘意…XD
等瑩瑩回家影底我就Up上網la…
Up左Xanga那邊…
之後去食迴轉壽司…
$46任食…= =
瑩瑩好奇怪點解我咁鐘意試新野…= =
我都唔知…XD
見唔到蛋壽司…T^T
所以就嗌…= =
"6碟蛋壽司、1碟八爪魚、1碟帶子呀…唔該…"XD
6碟蛋壽司…XD
嚇到個侍應抽筋…XD
之後去尖沙咀…
去到先4:30…= =
坐陣行陣…
5:45去大家樂打邊爐…
打到7:00…= =
之後走lu…
影下燈飾…
7:50等幻彩詠香江…= =
等到8:10先發覺今日冇…= =
白痴既…= =
之後行星光大道…
9:30走lu…
又差D盪失路…= =
最憎尖咀車站…= =
懶大懶先進咁…= =
番到10點幾…
好攰…= =
番到屋企睇埋個多啦A夢…
1點幾訓了…
欣欣小小心點…T^T
下次再去過呀…
|