× ° ﹏ 呀靖↘
開日記la~~
咁遲開好似好out喔…><
希望有多D人睇la~~
同多D人留言la~~
最後…
歡迎黎到我既日記~~
Chinghei0325
暱稱: × ° ﹏ 呀靖 ↘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-12
2007-01-11
2007-01-10
2007-01-09
2007-01-08
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Mero
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 6425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


2006-12-20 分類: 未分類

都有幾日冇打lu…

好忙…

攰死…= =

星期日BBQ個篇陣間打番吧…= =

盡量打吧…= =

星期一、二個D唔打lu…= =

我淨係想講…

某人勁淆底囉…= =

尋日匯報冇番…= =

好…

我算…= =

今日又去圖書館…= =

聽日要帶遲還圖書番黎…= =

算吧…= =

今日上3堂歷史…= =

狂釣魚…= =

控制唔到自己咁釣魚…= =

係咁釣…= =

收獲勁豐富囉我想講…XD

英文…

Miss 梁又講大話…= =

又話上ITLC 2堂既?= =

1堂都冇…= =

上了Xanga…XD

之後第3堂歷史…

本來係數學…

Miss 馮問Miss 梁借左堂…

徐 sir 又問Miss 梁借堂…= =

乜咁Q煩嫁?= =

又釣過魚…= =

之後數學…

唔知點解又唔會釣魚嫁Bo…XD

點解呢?= =

週會上成長生動力…

呢個護士講野好笑D…

舊年悶到我嘔電…= =

工作紙:如何才是一個健康的人?

我的答案:有身體、睡得到、食得到、飲得到、笑得出…

3字經…XD

放學…

整沙律…

為了避開天津交流…XD

唔夠材料…

我跑落Canteen 搵材料…XD

在Canteen買了2個蕃茄、1個檸檬、1筒青蘋果珍寶珠、2包M&M同一包人地送既彩虹糖…= =

盛惠$21…

全部最靚係我地班…XD

我地一羅出黎…

文姑娘隻眼發晒光咁話"嘩…好靚呀…"XD

最後第3…

劉sir 請飲野…XD

之後落番去睇師生籃球賽…

睇左唔夠10分鐘就完lu…= =

我要睇劉sir呀!!!!!= =

D人話佢超勁…XD

之後走lu…

中間D野唔講lu…

之後名都借書…

7:00番到婆婆到…

好攰…

星期日個D都係聽日先打la…= =

P.S.聽日去OP了!!!!!!

希望玩得開心D la…