都有幾日冇打lu…
好忙…
攰死…= =
星期日BBQ個篇陣間打番吧…= =
盡量打吧…= =
星期一、二個D唔打lu…= =
我淨係想講…
某人勁淆底囉…= =
尋日匯報冇番…= =
好…
我算…= =
今日又去圖書館…= =
聽日要帶遲還圖書番黎…= =
算吧…= =
今日上3堂歷史…= =
狂釣魚…= =
控制唔到自己咁釣魚…= =
係咁釣…= =
收獲勁豐富囉我想講…XD
英文…
Miss 梁又講大話…= =
又話上ITLC 2堂既?= =
1堂都冇…= =
上了Xanga…XD
之後第3堂歷史…
本來係數學…
Miss 馮問Miss 梁借左堂…
徐 sir 又問Miss 梁借堂…= =
乜咁Q煩嫁?= =
又釣過魚…= =
之後數學…
唔知點解又唔會釣魚嫁Bo…XD
點解呢?= =
週會上成長生動力…
呢個護士講野好笑D…
舊年悶到我嘔電…= =
工作紙:如何才是一個健康的人?
我的答案:有身體、睡得到、食得到、飲得到、笑得出…
3字經…XD
放學…
整沙律…
為了避開天津交流…XD
唔夠材料…
我跑落Canteen 搵材料…XD
在Canteen買了2個蕃茄、1個檸檬、1筒青蘋果珍寶珠、2包M&M同一包人地送既彩虹糖…= =
盛惠$21…
全部最靚係我地班…XD
我地一羅出黎…
文姑娘隻眼發晒光咁話"嘩…好靚呀…"XD
最後第3…
劉sir 請飲野…XD
之後落番去睇師生籃球賽…
睇左唔夠10分鐘就完lu…= =
我要睇劉sir呀!!!!!= =
D人話佢超勁…XD
之後走lu…
中間D野唔講lu…
之後名都借書…
7:00番到婆婆到…
好攰…
星期日個D都係聽日先打la…= =
P.S.聽日去OP了!!!!!!
希望玩得開心D la…
|