× ° ﹏ 呀靖↘
開日記la~~
咁遲開好似好out喔…><
希望有多D人睇la~~
同多D人留言la~~
最後…
歡迎黎到我既日記~~
Chinghei0325
暱稱: × ° ﹏ 呀靖 ↘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-12
2007-01-11
2007-01-10
2007-01-09
2007-01-08
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Mero
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 20
今日人氣: 4
累積人氣: 6418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 15 日  星期三   晴天


補打… 分類: 未分類

補打…

尋日9:45就訓了…

冇開電腦…

冇做功課…

訓到6:00醒左…

訓過…

7:30起身番學…

__________________________________________________________

朝早找到瑩瑩了…XD

計平均分…

歷史…

60.5分…

呵…

D人個個80幾…

呵…= =

之後英文…

對卷…

D人玩野…

份卷對得勁慢…= =

中文…

冇野…

其實係唔記得…XD

數學…

計計計…

午膳…

Tiffany…

啫喱…XD

講下Tiffany 同康X俊D野咁囉…XD

之後週會…

呀文的一天…

又呢段片…= =

星期一搞左我2個鐘…= =

今日又黎…= =

好囉喎…

星期一咪笑過囉…

今日又笑陳盛禧…XD

之後放學

先記得今日星期三…= =

唔記得今日要當值…

等蔣蔣…

等到5點半…

唔等lu…

應承左肥玉幫佢羅社衫單…

我幾好人…XD

仲要唔係我個社…XD

同金金、瑩瑩走…

273A站見到曾明…

佢問我幾多號…

我話2號…

之後佢話"我睇下你幾多分下"…

我即刻舉起隻手+勁大聲嗌"唔好呀…我唔想知"…XD

6:00婆婆屋企…

食完野…

出去羅個間野…

行樂軒個到…

走左條長既路…

走左4個字先到…

之後搞掂番屋企…

差唔多7點先番到…

我真係好人…XD

之後食飯…

之後訓…

9:00俾人嘈醒…

眼訓到癲…

媽媽叫我去食大閘蟹都唔去lu…

9:30番到屋企…

之後訓…