補打…
尋日9:45就訓了…
冇開電腦…
冇做功課…
訓到6:00醒左…
訓過…
7:30起身番學…
__________________________________________________________
朝早找到瑩瑩了…XD
計平均分…
歷史…
60.5分…
呵…
D人個個80幾…
呵…= =
之後英文…
對卷…
D人玩野…
份卷對得勁慢…= =
中文…
冇野…
其實係唔記得…XD
數學…
計計計…
午膳…
Tiffany…
啫喱…XD
講下Tiffany 同康X俊D野咁囉…XD
之後週會…
呀文的一天…
又呢段片…= =
星期一搞左我2個鐘…= =
今日又黎…= =
好囉喎…
星期一咪笑過囉…
今日又笑陳盛禧…XD
之後放學
先記得今日星期三…= =
唔記得今日要當值…
等蔣蔣…
等到5點半…
唔等lu…
應承左肥玉幫佢羅社衫單…
我幾好人…XD
仲要唔係我個社…XD
同金金、瑩瑩走…
273A站見到曾明…
佢問我幾多號…
我話2號…
之後佢話"我睇下你幾多分下"…
我即刻舉起隻手+勁大聲嗌"唔好呀…我唔想知"…XD
6:00婆婆屋企…
食完野…
出去羅個間野…
行樂軒個到…
走左條長既路…
走左4個字先到…
之後搞掂番屋企…
差唔多7點先番到…
我真係好人…XD
之後食飯…
之後訓…
9:00俾人嘈醒…
眼訓到癲…
媽媽叫我去食大閘蟹都唔去lu…
9:30番到屋企…
之後訓…
|