今Day成日係屋企..晏就係到汁書..呵呵....then就約人去游水low..-0-"..
6點幾就行去西村搵小琪..then..等鍾文浩佢地..點知叫我地入埸先..入左low..換衫..
上水..點知...一出到去佢地仲快過我地-0-好無奈囉..then去玩水low..哈哈...冇左丫坦..冇咁好玩..
我地游到9點50..就上水沖涼..沖完就去西村..買糖水魚蛋..同鍾文峰佢地搭車番屋企..
番到..食野..睇電視..睇波呀..法國對意大利..哈..我估法國win,,唔知係咪呢????
今日都過得唔錯吧..3日都游水..好攰呀..help./..~!!!!><"
oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0oOo0

|