*]█]"\ 彷彿我的天空失去了顏色×`' ]',.`
[[▄_當 初 這 是 愛 情 而 成 為 感 情..]]

◆◆◆--原來[愛],, 1個人從來不容易``
ChloeSZE133
暱稱: 傻詩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
累死人..了
=3=無聊..
哈哈...
游水水...
游水...
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 1343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


游水... 愉快 分類: 未分類

今日係屋企訓左好晏...12點幾先起身..then係屋企睇碟睇到4點幾..就出去la..

係屋企汁完書..就同丫坦落葵芳..放書..-0-去到..d人係咁拉我..==我好無奈..放完去左買野飲,,

買完..去左鋪到玩..-0-..玩左陣..就番屋企汁野..因為去游水..呵..@@...行番去..==

汁完野...同丫坦搭車去西村..去到..小琪..鍾文浩佢地都到左la..then入去換衫..

落水玩la..哈哈..今日好好玩..因為小琪都係到..嘻..then我地去左baby池..我訓左係到諗野..唉..

游到9點9到...就換衫沖涼low..-0-"..涼完就去左食野..買糖水魚蛋...正呀..好味..呵呵..

食完..就落左去買野飲..之後上左去傾計..之後鍾文峰落左黎..因為買糖水..我地傾到11點30就走la..

同丫坦搭車走人..番到屋企12點答8..今日算過得唔錯..仲知左好多野..有時呢d野要識得原諒人..

--------------------------------------------------------------------------------------------------