今日點半先起身..訓到我條腰骨都硬曬..哈哈
跟住就穩某人啦..點知唔複人啵..
咪煮面食lor..後尾就做個成個下晝功課..但系物理唔識
唉唉..做黎做去都做唔曬..
放棄啦..
掛住距呀..終於..複我機啦距..
原來系因為...先唔複我機..3
食完飯之後就一直邊睇電視邊食零食..XD
好掛住my fd...=]