哈哈哈,,放左假甘耐,每一日都同darling一起,,
放工又一起,,放假又一起
無左距我都唔知點算好啦。
哈哈
今日4點放工
睇完史力加就去同距媽媽食板長,,
甜蝦超超超超超好食..
點人工買曬DHC啦.
唉,,有點心痛添