今日7點幾比人嘈醒左 都系好眼訓 再訓過 跟住9點半到再起身 整埋D野就出門口NA 去到學校 差吾多10點半 岩岩好* 等左陣,,敏妍同SA姐就出左黎喇 跟住就1齊走喇 上左去楚YAN屋企 張相笑到我瘢左線 超搞野囉,,又會甘岩既?* 卡卡*魔鬼 跟住同左敏妍去北江 邊食野邊等楚YAN 跟住就返去練波喇 跑圈,,系甘偷雞* 練殺波 練左好耐 跟住又練接發球 跟住就比賽 吾系好慣轉月組d位 好亂*吾知自己做緊麥? 聽日要同peach,,natalie 1齊 peach生日*