Cursor by www.Soup-Faerie.Com
▽=為何他會離開你*×誰叫你自己不會飛♣
      
       
*.×怕有天放心後 才給我最愛拋棄*+°
ChristineHui
暱稱: ×傻海綿●]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
掰掰喇*
tag*
問卷
TAG*
依家吾到我信你囉*
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 135
今日人氣: 2
累積人氣: 21582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


我..返左黎喇!!!* 分類: 未分類

13號,,
我地一早就要起身lu
吾會遲到既我,,xDDD
好早就已經起左身lu
汁好晒d野
準備出門口喇
去到學校6點幾..
7點我地先至夠鍾
等等等..d人都黎齊晒嘞
甘我地就影相相喇
影完相相,,我地就出發喇
搭車車,,同敏妍一齊坐
36同30佳左系前面
2個系甘搞gag
=_________________="
搭左3個幾鍾
到左喇,,返賓館
間賓館,,,好令囉真系
雖然吾系好大
不過都夠我地3個人住既
我地擺低晒d野
去練波波喇
個牙sir教d野我地都學過晒lu
1個教練..仲有3個助教
有1個叫住牙城(吾知系咪泥個城)*
練完波,,我地就要去食飯喇
嘩*!d野..好似吾系人食甘=\/="
每人攞住個碟去不
好似坐監甘..-33-'
食完,,我地就返賓館喇
男同女既系分開
不過男仔個間系酒店
我地就系賓館
..,,即系算點先...!?
跟住食完飯
我地出去左買野
買完,,我地就返左房喇
打左比牙城
傾左一陣..吾可以傾得太耐..
超貴囉系
跟住小丸子,,牙晞..楚YAN
同埋我地3個系度開8婆會
笑死,,又系度講粗口wo..!
超激動囉
我地傾到12點幾就返左房訓喇
再吾訓
聽日就吾洗練波波架喇
跟住我地3個一訓落床
訓晒....-.- zZZ

14號
7點幾,,我地又要起身嘞
8點鍾準時落到樓下
次次都系我地最早囉
食完早餐
我地又練波
今日系超熱囉
都吾知做麥
悶*
超勀..!
諗住打比你架
點知超勀喇
訓著左
跟住敏妍嗌醒我
完全吾知發生咩事啦囉
我地就要落去喇
simon又話帶我地去食雲吞面
點知又吾知去左邊度wo
搞到我地好似傻仔甘等..
等等下我仲訓埋tim
我地班豬扖攞定晒刀叉等你地班牛扖架嗎
又吾黎wo=________+
跟住我地就跟ms kan去喇
點知去左又珊左門...=\/=}
白行...跟住我又返左賓館
都系食杯面有保證多d*w*"
食完就訓

15號
我地又系做埋d1樣既野..冇野好講

16號
我地返黎喇
1早就起左身沖涼
跟住就落樓
又系我地最早
跟住就上車喇
好勀...訓教
1點幾
返到HK喇,
好掛住你
要快d見到
都好掛住彤彤
1樣都耍快d見到!!!