今日好開心呀^^^
前幾日同我classmate去羅左d衫仔翻黎買,羅左千幾銀,個心痛呀,哈哈
今日終於有回報啦,一早就有fd帶左其他fd黎我地度,體衫
第一次做seller唔單止冇緊張反而喺甘笑笑笑
哈哈,d衫大家都好中意,所以買得都好好
收到錢個心好sweet呀,嘻嘻,希望長又長做啦,加油↖(^ω^)↗