| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 6 日 星期四  | |
測驗  |
|
測完聽日就測完驗啦><
好開心呀.....
唔洗溫書書
又可以打機機啦!!!
出街玩啦~
呢次測驗都算滿意啦...
雖然有幾科都唔係幾好-3-
但總算過得去啦...
宜家仲未有唔合格
d分好多都係自己諗個個黎ge...
最開心ge係bio
有86分....第一次咋...^^
聽日仲有chem呀= =
我上堂都無聽佢講書....
一d都唔識....哈2/.\
今晚諗住溫一陣算啦=0=
我對chem無咩心機...
仲有聽日要踢班足呀!!!
我一定會盡力踢嫁啦~
唔會再玩嫁啦
3 c 睇住黎啦><
返完聽日又放假lu~
又見唔到你啦....
我有d唔開心呀..
但係都可以同你出街街
好開心好開心好開心好開心呀>3<
可以同你出街街><
|
|

『刊登時間』︰2006-04-06 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 4 月 5 日 星期三  | |
清明節...-3-  |
|
今日係清明節.....
話就話清明節
個個都留晒係屋企
都無去拜山ge....
學校今日放假一日
又要係屋企悶一日啦.....
唉=.=一早起身又係開電腦玩
都唔知玩咩好-.-
日日都玩,悶到死
今日無返學又見唔到你
好掛著你呀.....
今日有同你傾電話
唔係ge話
可能真係掛死我啦><
希望快d到聽日啦....
好想見到你呀
|
|

『刊登時間』︰2006-04-05 05:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|