| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 3 日 星期一  | |
今日~  |
|
今日測左普通話同英文
普通話大多都唔識
自己都估到ga啦
英文就識識地啦~
今日仲要英文默書tim= =
最後都係要出"貓"><
放左學之後
同你一齊走
唉,今日豹哥同榮叔反面
我同你都好似做左中間人咁==
之後仲要搵我整走佢
我都唔知點好....
最後都要整佢走
之後我就變左衰人啦=.=唉....
5點之後你走左....
諗住6點半補習><
我就去到補習社門口
亞paul就行出黎去廁所
佢見到我就問我做咩會係到等
我就問佢唔係6點半補咩
佢話5點補,個陣我先知5點補
等左我幾個字
最後把鬼火走左...
|
|

『刊登時間』︰2006-04-03 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
收撚皮啦  |
|
妖~一返黎就扮撚晒野咁
話就話係學校溫書
睇你個死人樣咪又係出街
仲同亞媽講係學校溫書wo
亞媽朝早叫你接亞妹
一返到黎就打比亞媽話溫書唔接
你溫我都要溫嫁
成績差就去收皮啦
溫書溫書扮撚晒野咁
整到我要去接亞妹
你去仆街啦
都唔知點解你係我家姐囉
人做家姐你做家姐
做到你咁!!!!
|
|

『刊登時間』︰2006-04-03 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|