今天我快樂嗎?!¿¡
______
快樂™
特別快樂™
包容..
尊重..
勤力..
不要肓目相信權威..
li D都系周sir對我地ge期望™..
我地ge班主任周sir```
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
近排有好多唔知咩人到訪我個blog呀'''''
不過_____HI..... >V<
歡迎**** 歡迎****
Permalink
我發現________我地個班主任:::
周sir```
好仲意講道理..
D道理都好有道理ge..
不過大家都SLEEP曬'''
================================================
[再見]系一種承諾..
再見系為了下一次ge重遇''' «71同學會»
生日快樂zz______
系釋欣手中囉返好多小学同学D MSN呀!!!
好多人一齊add我
覆唔"切"
不過好開心_______ >v<