今日同進進, 浩銘"答"的士去滌濤山玩!!
系大埔中心對面上的士.
個的士司機原來就系傳說中ge安全隊長 -V-
等我話你聽佢有幾安全啦....."""
佢ge行車速度永遠唔會快過40ga```
比人"BI"都系咁慢...
仲同我地講六合彩添.
一系就話咩:今日行雷, 一定有人劈死ge!!! ... -V-""...
佢收多咗我地$1.9呀~~~
好狼死.....
原來我爸爸都坐過佢車ga.
爸爸話佢個次綠燈都減慢速度呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!
我爸爸咪問佢做咩減慢囉!?
佢話紅燈喎""""
你咁慢, 綠燈都變紅燈啦...
真系好安全呀!!!"""" 



|