好相睇你同你B.F.張相!!!!
不敢相信.....
今日
胡郎堅又痴線
系到狂笑 -V-"
唔知系唔系因為調咗位而變成咁呢?!?!?!?!?!
今日ge懷集大會超正 >v<
成班人痴曬線....
狂囉野...
珮 1袋
我 2袋
Joey 4袋
進進仲勁... 6袋 -v-"
系囖~
我.......
唔系 咩?!
我正在等待彩虹 .........
開始愛上Geog補習班 -v-"
今日做咗兩個鐘
王+藍.....