如果沒有你.....
世界會變得更好嗎?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿ ?¿
【"My Pen Is Blue My Best Is You×||
*/" ●o!...哭是最珍貴+最好的禮物]" .. × **
好的一天.........>v<
你今日講ge事實
- -"
一個[cheap]................
一個[琴]...............
I will always love you!!