對游泳又愛又恨........
終於過咗一個禮拜ge考試啦!!!! -v-
不過仲要等到26號...
愛上* Peep And The Big Wide World™ *
花花[姐] ?!?!?!?!?!?!?!?!?! >v<"
吾就最仲意li把啦!!!! =]
Mona同彤彤會仲意li把吧~~
我故你會仲意li把掛....
可惜...就系冇[歲]花...
今日個中史考試,好多人比中史書fick咗!!!!
†† ½¼¾½¼¾½¼¾½¼¾½¼¾½¼¾½¼¾½¼¾ ††
今日買咗小海綿貼纸呀!!!!!
超靚~~~ [愛上小海綿也!!!]
數學死了!!!!!!!
[相信大家也是吧!!!!!!] T^T