hihi各位...我都好耐冇打喇...睇返之前d野...發現點解我對d女仔可以咁衰架呢...可能...花心掛...
今日悶爆..冇人理...唉冇返成個幾月學喇...搞到連考試都冇得考...陰公...可能d人
覺得呢d野自己拎黎啦