| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一   | 
| 每天的恐懼 |
分類: 未分類 |
這世界真讓人覺得很難受很辛苦,因為每天都要去為明天的恐懼去擔憂,
就覺得好疲累,好想好好的去沉睡到永遠,一直不醒∼但這是沒可能的∼!
玲∼
|
| 發表時間:2007-10-29 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 16 日 星期二   | 
| 2007-10-16 |
分類: 未分類 |
今日早上個三堂好悶呀~好眼訓呀~
不過Hum就係咁係度抄筆記,抄到手都軟
小息都冇咩發生~中文簡直唔洗講啦~悶到
痴線~RLE係度做功課~到Lunch時D壽司都ok既~
Lunch既小息我覺得超好玩lor~because我攞左唔知
邊個把長姐係課室玩啦~鍾文智同佢D FD係度叫我唔好開~
以我哩D乖乖女就緊係唔哩佢地講既野啦~而我就係咁係課室玩把長姐啦~!
BUT黎浩然佢好黑人僧呀∼我都唔明點解佢可以有咁多人同佢一齊玩lor∼
鍾仕芳今日狂咁比我凍佢塊面∼哈哈好好玩呀∼!
Mat時啊琦支”圖改液”就比啊許偲春整爛左仲整到我隻手都有∼Eng
冇咩野∼到左基督教完本我冇咩事嫁∼個死人許偲春張支”圖改液”泡過離我個邊喎搞到我
枱又有最激氣既就係連我本書都有呀∼佢聽日就知死∼唔知啊sir會點罰佢呢∼????
好想知呀∼我訓啦∼多謝收看!886!! |
| 發表時間:2007-10-16 11:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|