| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 10 日 星期二   | 
| 結業典禮!! |
分類: 未分類 |
今日係結業典禮∼亦都是同1A講再見既最後一日,好唔拾得呀∼
好想返返去一開學個時既1A呀,個時既1A好開心依加都好開心!
我好唔捨得好多人呀有荍,寶,儀,琦,嘉....等等
今日一入到班房有一種好特別既感覺唔知點講好,雖然係最後一日
但亦都係最慘既一日,Why?Because我要抱住重既作業返屋企,仲
差d被車撞,我真係一個路痴∼唉!!!
係禮堂到我差d訓左
今日就打住咁多啦∼!886 886
∫友情就像一條彩虹☆■珍貴的◆罕有的▼無價的◢但亦會消失的。]*
|
| 發表時間:2007-07-10 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 21 日 星期四   | 
我的一切就像現實那麼殘酷!!  |
分類: 未分類 |
今日返到課室門口就見到有3扎花係
古家駒,梁銘聰,同黃惠芬張台,完
來係miss楊錯左......到左放學
miss同三位美男攞左三個生日
cake比三位生日人士......唉!
又要合唱團啦∼!真係好煩呀∼企到
腳軟!唉∼!我真係冇得救呀∼我唔
想日日都好"慈"琴日咁唔想返屋企呀!
今晚我同我啊哥出去食m記時,唔知果
個男仔係咪新泥啦,佢問我要咩,咁我
迷話要1同2要+大,跟住佢居然問我個
餐要幾大∼我o曬咀,跟住佢又問我幾歲
我個時唔知好笑定好嬲,我啊哥問我做咩咁
耐,我話人地整緊,果個男仔問我佢(我啊哥)
係咪我男朋友,我都未講完,我啊哥話”係”呀我超
唔知點lor.返到去個位度我啊哥問返我頭先
做咩,我迷講比佢聽lor,點知佢笑到唔停,
我比佢激死呀∼!!
|
| 發表時間:2007-06-21 11:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|