| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|

| 2009-12-07 |
|
一天一天的過去,
這個時候------
都給人緊張的心情,
你猜測到是哪個節日嗎?
你們應該猜對了,
就是Christmas,
你們應該十分期待吧!
一年一次的Christmas
又到了,
它就像生日一樣重要,
倘若沒有它,
我生存便沒有義意
另外,
我的學校剛學了
一個藝術家------
達利
這是他的展覽館,
由窗外望進去是一張臉
他的作品>.<
^ 這是他有名的作品之一 ^

^ 我也不知他想畫甚麼 ^
欣賞完畢,
byebye,
end~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2009-11-23 |
|
金曰23日la,
日子過得好快呀,
我d同學都係到talk
Christmas啊!
我都覺得好奇怪,
咁快就talk Christmas,
仲話已經寫左Christmas卡,
好快呀!?=3=
仲有仲有,
我個miss話+番10分比我(英文聆聽),
哈哈!
好開心哦,
雖然我只係「唔」左一聲,
但係我係好開心呀!
好la,
byebye,
end~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2009-11-13 |
|
之前我話呀G.E.M黎我SCHOOL,
如果你地唔信,
我就比D相你地look一look la,

 
中有張繼聰。。。

我重來冇諗過校長同呀gem together果個情境,

下次比你post相la,
byebye,
end∼ |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 測驗 |
|
金日,
我老師浱左d測驗卷,
數學87,
都好理想,
英文82,
攞唔到A,
有d矢望囉,
老師重講升中d野,
搞到我好有壓力呀,
中文聆有76,
都ok,
哈,
中文視聽希100,
諗都諗唔到我有咁高分,
冇講果d就係冇浱,
...''please write soon''...
byebye!
end~
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2009-11-05 |
|
我係星期四考完試,
尋日我唔得間,
所以係金日"仙"打blog,
我好relax 呀!
考試時好大壓力呀~

金個星期日,
我會同d同學去游水,
但係我好怕 ''洞'' ,
我怕d水好 ''洞'' ,
therefore,
我d同學話如果唔去swim,
就黎我屋企,
千奇唔好呀~
我間屋好亂呀!
一定唔得......
另外,
金日冇功課,
好正>>
我地半班都去左>
'' 乘風航 ''
'' 乘風航 ''係指可以出海,
仲可以'' 跳海 "...
難怪半班都去曬la,
不過我英文課果陣,
有d好好玩o既野,
佢地冇得玩,
而且要考左英文說話仙,
但應該好好玩,
......
金日都打左好多la,
see u,
end~ |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 23 | »
|