×°最幸福的小女孩〃$O)        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cindy215
暱稱: ~牙C>>
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客


2009-12-07  

一天一天的過去,

這個時候------

都給人緊張的心情,

你猜測到是哪個節日嗎?

你們應該猜對了,

就是Christmas,

你們應該十分期待吧!

一年一次的Christmas

又到了,

它就像生日一樣重要,

倘若沒有它,

我生存便沒有義意

    另外,

我的學校剛學了

一個藝術家------

達利

這是他的展覽館,

 由窗外望進去是一張臉

他的作品>.<

 

^ 這是他有名的作品之一 ^

^ 我也不知他想畫甚麼 ^

欣賞完畢,

byebye,

end~

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009-11-23  

金曰23日la,

日子過得好快呀,

我d同學都係到talk

Christmas啊!

我都覺得好奇怪,

咁快就talk Christmas,

仲話已經寫左Christmas卡,

好快呀!?=3=

仲有仲有,

我個miss話+番10分比我(英文聆聽),

哈哈!

好開心哦,

雖然我只係「唔」左一聲,

但係我係好開心呀!

好la,

byebye,

end~

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009-11-13  

之前我話呀G.E.M黎我SCHOOL,

如果你地唔信,

我就比D相你地look一look la,

中有繼聰。。。

我重來冇諗過校長同呀gem together果個情境,

下次比你post相la,

byebye,

end∼

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


測驗  

金日,

我老師浱左d測驗卷,

數學87,

都好理想,

英文82,

攞唔到A,

有d矢望囉,

老師重講升中d野,

搞到我好有壓力呀,

中文聆有76,

都ok,

哈,

中文視聽希100,

諗都諗唔到我有咁高分,

冇講果d就係冇浱,

...''please write soon''...

byebye!

end~

 

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009-11-05  

我係星期四考完試,

尋日我唔得間,

所以係金日"仙"打blog,

我好relax 呀!

考試時好大壓力呀~

金個星期日,

我會同d同學去游水,

但係我好怕 ''洞'' ,

我怕d水好 ''洞'' ,

therefore,

我d同學話如果唔去swim,

就黎我屋企,

千奇唔好呀~

我間屋好亂呀!

一定唔得......

另外,

金日冇功課,

好正>>

我地半班都去左>

'' 乘風航 ''

'' 乘風航 ''係指可以出海,

仲可以'' 跳海 "...

難怪半班都去曬la,

不過我英文課果陣,

有d好好玩o既野,

佢地冇得玩,

而且要考左英文說話仙,

但應該好好玩,

......

金日都打左好多la,

see u,

end~

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]