| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 生日快樂! |
|
我部腦终於好番la,
MY COMPUTER !
金日係我good fd o既 生日,
我都有送佢 birthday 禮物,
真係"生日快樂 ",
開心還開心,
下星期一就要測驗la,
緊張o既心情又黎la,
好想快d測完驗呀,跟住可以同我d同學
一齊swimming,
不過有d擔心,
因為有男同學,
但係可以relax 吓,
總好過冇la,
係唔係?? "+?+
我己經下定決心好好溫習,
要囉好成績啊~!
byebye,
end~
|
| [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2009-10-25 |
|
嘩∼
我好內冇打blog la,
哈,
我部腦壞左呀,
由5/10開始冇打la,
我都係use我表姐部腦呀!
-------------------------------------------------------
haha∼
星期3,
G.E.M 黎左我地school,
好正呀!!
如果係hotcha就好la,
不過我已經好滿足la,
......
end∼
<< 特別之作 >> |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2009-10-05 |
|
大家好呀!
我好內冇打blog la,
中秋節過左la,
好開心呀,
我有4日假,
極正呢,
金日唔 post 相la,
下次愜 post 比你地la,
你要回呀>>
byebye,
end~ |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2009-09-21 |
|
哈哈,
我最近經同Betty
經常去圖書館,
借左d books 呀,
重可以''淳''冷氣,
要由學校行到屋企,
超熱呀!!!
你地中唔中意reading?
我中意小說,
如果係英文就好,
唔知why我中意read 英文,
可能你地唔中意read
''English book'',
但係可以學多d 英文
都好好呀...
可唔可以回多d呀>>
hahaha!
加油呀!!
byebye
end~
<< Cindy215 之作 >> |
| [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 放假一天 |
|
金日有8號風球,
有d擔心啊!
因為好大風呀...
不過金日放假,
都唔知開心定係唔開心,
但係一諗到聽日就要番學,
好傷心啊!?
重好嬲啊!!!
我唔中意電腦堂,
金日果堂電腦堂冇左,
我都有d 開心,
希望大家對尼件事
會好happy...
大家加油呀!
下次見la,
byebye,
end |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 23 | »
|