|
睇完文章,先比 c0mm3nt! 好ma?
|
2010-01-28 |
|
|
28/1/20101月就快過喇...
今日系28/1/2010...!`
系林濠濠既生日...^____________^
祝佢生日快樂....
開開心心...
我唔會祝佢快高長大.....
Because 佢已經好高喇...!`^________________^考試有6科抄咗囉....!`
算數喇....!`^____________^
|
|
I Love c0mm3nt! Babiiiiiii |
                  
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 57 | »
|
|