15/1/2010 星期五... 今年第1次打BLOG... 考試喇` 考咗5日... 考咗oK 多科^^ 考晒中,英,數lu` 唔知應否放下心頭大石?!` 考咗咁多科.... 都覺得唔系好難!......(閱讀全文)