唉......
今次死得喇
好多功課
聽日要eNg dICt
好似好難
不過
e排有好多功課=0=
做到好晚
所以
溫唔倒書
真係慘
講o下今日o既學校生活↓
中文堂::悶...... 教景物描寫
英文堂::有dd悶 教LOngMAn ELecT 
數學堂::唔知個老師做咩 我地都唔係點聽得倒 我地自己唸 唸唸o下就識lo
hAAAA......^^
中史堂:: P.Ma講得好好聽 都幾留心
IH堂::無奈 = =上堂好似抄答案
PE堂::做K型掌上壓 打排球打到自己隻手腫o左 好痛
放學坐的的去打羽毛球++
係保安道打
4::00~6::00
又要對住d我好唔鐘意o既人
oHHHH **

好CuTY呀
D熊貓仔>.<
|