今日
測數學
無奈InG
個老師竟然唔俾算草紙
要我地自己預備
O左=.=
個份卷都幾難
但未至於超難
好多人都話ok LA >.<
中文堂::好悶......好想訓 z z Z**
英文堂::有個sTuDeNt TeaCHeR 來睇我地上堂堂
我地玩計hOUse MarK
我地CLaRe冇分......
數學堂::測數.....
IH::好悶 講UrbaN Area
Ethics::講一個問題有好多個解決方法呢個道理.... -0-
我數過
今日有2樣功課@.@
算好好o家喇:]]
放學之後
去打羽毛球xdd
5::00~7::00
食雪糕^0^
好好味呀~!
HaA

好長呀
條頸!!!xdd
|