| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 11 日 星期二  |
!~派左TeSt◇  |
分類: 未分類 |
派左mAtH TEsT
ok喇xdd
都幾驚呀......
睇完都好似覺得自己眼花=.=
HaA
今日
中文堂::無奈......個老師講到
"特別係d成績差個d人"
就望住我.....
擺到明係話我喇-0-
英文堂::悶=0=
改正= =|||
你話悶唔悶??
數學堂::派卷^o^
中史堂::講項羽同劉邦!!!
幾好!!!當聽故仔=.=
I.H堂::個mISS叫我地傾pRoJEcT
其實我地都係各自傾計 HAA
真係做跟o既一定係乖乖女>.<
P.E堂::最無聊o既一堂......
上天台o既排舞室倒練野-0-
練咩???唔講得......1d秘密 hAA
冇功課
好開心!!!
不過又有默書......
唔寫喇!!!
要溫默書^^

個pIC得意嗎??
多留cM lA
↓↓↓

|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 153 | »
|