今日
我同Mummy
一齊去剪頭髮
Mummy整好久
有3~4小時
因為Mummy
要電髮......
所以要好久
Mummy整完之後
好beautiful
Haha!!!
XDXDXDXD
我都有剪家
我剪左3吋
對我來說
已經好多家喇
仲有
個髮型師同我偷薄
所以
我D頭髮得好少
Oh......
但係我覺得
剪完都好beautiful
因為剪o左頭髮o既關系
我think that唔tie up my hair
will be more beautiful!!!
Haha!!!
XDXDXDXD

Le Le Le......
No good la!!!
|