今日
我去Tang QQ屋企附近的Club House玩
仲有好多好多人
6個
邊個???
唔講......
Haha!!!
XDXDXDXD
我地玩左好多野
好Happy!!!
有螢光保齡
好好玩呀
我玩得好bad
I am the loser
我排尾3
慘......
then
我地去打羽毛球
But......
我好失敗
因為我穿涼鞋
好彩冇人知
所以我可以打
Yeah!!!
At last......
我地玩氣墊球
我都係lose
Oh......no
7(Tang QQ)~2(Me)
lose......

佢口大又有長舌頭
好K形
|