真的很不好意思~~ 之前掛住睇<<惡女阿楚>> 到現在看緊的<<白袍之戀>> 因為實在忍不住的關係~
但是.. . . 就等我的新電腦可以用的時候我真的會更新了~ 對了...新電腦會係今個星期五(Jan11)可以用了~~ 熱切期待呢....不過唔知那個Window難唔難用呢~~~