今日去晃晃度牙.."/佢生日唷﹗angEL仔晨早buy左禮物啦]]'
其實準備好哂嫁啦可以話))去度..坐左係個張椅度啦/||同豆豆1齊坐`
點知佢訓訓下...巧大力牙佢)__搞到我地2個都倒返轉..掉左落黎!!驚死牙我><"
之後都冇同佢坐啦...好似入左房玩啤牌/*你個小儀#..]整喊左我2次啦+。
其實真系巧巧巧頂吾順丫...then情不自禁先喊咋﹏(又激又嬲=0="
系之後豆豆同小儀你玩猜啦...輸左要"仆街*咁就引到我笑啦..kaka>3<
跟著咪..................囉!/晃晃牙ma返黎、就要走Lu﹗我地落去先]]
晃晃落左黎..佢地話晃晃喊…我睇吾到啦+"\有車啦....返Po Lam啦
去新刀..細蚊要換鞋)*..angEL要BuY鞋﹃佢地就陪我睇鞋,,KEke>u<
牙老公仔同晃晃同左我地1齊..佢地就好似系冒險度play啦〉..
後尾晏啦..趕著走--細蚊行得幾快下..捉著我..我又捉著angEL行快D
今次送左你啦..)-細蚊!又順便送左angel仔少少啦’next自己返左HoMe啦「*
|