MembeR PhotO ForuM WritE LogiN
 

暱稱: ♥♥ah幽;)
性別: 女


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

玩淋雨/*kai左>w<"

 
2006 年 7 月 28 日  星期五

系細蚊HoMe等埋牙keY同豆x2黎就係時間走../要拎d書"]

最慘既就喺今次)..!冇人幫-0-"個個都要拎d書去賣**

不過我地都醒「..搭taxi過去大中度`

我就有$90啦..牙儀$80.細蚊$70..牙Key$50..豆豆$20/!

我就好彩d,/得返1本書..牙儀..細蚊..牙keY都差吾多啦..........

不過豆豆就巧"橙/諗著拎佢brothER d書書..冇得賣出去"||

吾好咁unHappY啦..#我地都吾知點巧?!

行去MTR個陣..)無啦啦落雨喎"濕哂+。巧樣衰牙x100000000000000

其實我地既下1站..知吾知去邊呢`]]

登登登登---咪系去藍田囉..keKE>3<

幾happy...buy左野!!>V<"悶針針丫

終於buy左梳啦/!真喺好啦]-ka*

不過就系個陣..得細蚊1個陪我..點知............................/"巧乜牙

吾講啦**尼d咁乜既野..講出黎都乜囉..可能吾明我講乜嫁啦,*)是但啦

牙儀陪我返home擺底野..then就落左去慧安園搵佢地/!

1陣之後..就想返HoMe..由於牙儀有野系我home..就陪我返..佢又搵左小儀陪佢啦||-

特登系落大雨個陣返..想玩淋雨"點知之後又有d後悔--搞到自己麻煩*

佢地咁濕..就系我home/"洗返個頭)-吹返個身啦.....|都幾好玩

諗諗下..都吾後悔Lu..*咁巧玩"]KEke>3<

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 263 | »