晏就系牙榮屋企等懿仔黎"\淑引仔就同佢牙ma一齊))
細蚊仔就陪angel仔去晃晃屋企..之後牙添同牙傑黎左..
個陣系度down歌..then走啦+--"老公仔都冇黎度..厄禾"嗚![玩下姐)
牙添巧巧人..幫懿仔拎個袋書#..!
後尾佢地要走踢波..俾返d書懿仔啦..真系辛苦啦我地..
個個都有拎住d書..巧似好樣衰牙**
跟著石慧仔都要賣書..牙儀就幫石慧仔..我就幫懿仔||
要去厚德個邊個個"大中書局/..個陣吾識路..兜黎兜去..又熱又重``
成個乜乜乜咁..唉__算!車].
終於去到啦..懿仔就好d..得返5本書剩"石慧仔就慘d啦..賣左幾本書姐)--
又要搬返過Po Lam啦佢地..我同牙儀即刻輕鬆哂﹗吾駛再拎啦+
我地搭taxi過慧安園...吾想再行啦"]
佢地去天寶賣啦..懿仔個5本書都賣左囉..石慧仔就賣左4本姐....."
剩返個d書冇人收..咪掉哂囉..真系慘囉--!
之後行黎行去..系慧安園個邊"我同牙儀就系度玩..打啦"
ka..*夠鐘..就返左歸啦!..)
累死啦..|巧想sleeping牙/..#
沖涼啦now..今晚有野做..keke**
|