琴日睇埋彊屍先訓..諗著今日訓晏d嫁ma))_
點知晨早流流就俾細蚊仔吵醒左..原來得我同佢咁早去牙龍仔屋企"
不知幾眼訓牙!!系個度都可以當正自己屋企咁./ka
之後..soR牙!細妹粉皮同粉腸--]]吾會再有下次嫁啦..禾咁錫梨地*﹏巧細妹
跟著就去左牙儀屋企啦..係"ok等埋懿仔 1 齊去+''
其實去唔去都係咁..1陣都係走﹗仲要行返去個邊tim]]
then is go左晃晃度啦..真喺hot死我地啦=0="
巧彩有幾次入左房度..好涼牙*)但d boy就真係慘d啦..係個廳度..焗死they囉
angel仔同晃晃......嗚嗚)!吾可以咁嫁..1定會冇野嫁嫁嫁..keke>V<"
then去左慧安園..中途激嬲左懿仔..soR牙..!應承你地唔會再打你地嫁啦|!`錫哂U地"
PlaY左1陣..返左HOME...]極極極趕牙--*/連小儀都要跑住黎追我..KA
巧Yeah..咁多人)"但有陣時..都幾激氣"(講d野)..旦又好笑|+!」Wakake
|