好晏先出去牙..去angel仔屋企幫佢整日記d野//-可以話玩左1陣先走啦"\
對angel仔屋企d野好有研究..>V<"跟著就去左新都搵細妹...就係粉皮!!粉腸!!粉蛋and小儀呀))
then晃晃**牙榮**牙添黎左#..!梗係搵佢地既老婆仔啦"[我就.....>/\<"嗚
我有時間出..老公仔就冇得陪我..|不過冇所謂啦..都冇野``Ka+'!-
之後去慧安園..冇乜野玩/*懿仔牙..我記得你牙..應承我地咩嫁ma..但又冇
哈..!-+算啦..我吾係認真..玩下嫁咋..錫返你牙/""ke
我認住個個牙添丫..成日話我地係咩係乜..你自己又吾主動d..幫你都要俾你鬧牙
幾激氣牙-0-"幾想吾幫你牙..但為左................我忍住你先..喺忍住先先先先牙''''!
記得thx我牙..咁好人*../(講下姐]"kai kai地既..me
係咁玩..笑*""keke..佢地成日講d野..都好搞野
牙榮把聲..哇!咁搞笑囉...淑引仔同懿仔扮......哈"牙叔接班人/[]"笑死
有d boy係度..又好玩d"||講d野又搞笑..起碼吾會咁悶啦..kaka﹗
|