今日係last既1日啦..成個鬆哂..對尼個綜科簡直係唔識既..最屎係尼科嫁啦﹗真係嗚嗚lu><"
Today又係最早返home..最衰eat完野後..冇得去牙儀度..so我地落左去m記度........
個陣佢地可以話食左幾多野下...幫襯個間麥當勞唔多啦..!"
之後細蚊..angel仔..bb..晃晃they黎左..隔左1陣..牙儀..懿仔..淑引佢地走左
去Sa sa度掛..buy野..*)soR牙!冇陪到你地..=v="
then細蚊返左home..我同bb陪angel仔返home..晃晃就去慧安園先..
之後先搵佢....後尾細蚊仔都醒..自己上左黎搵我地//玩左1陣]]去搵牙儀佢地
係佢舅母屋企1陣..就落左去..去慧安園//""我..牙儀同懿仔係度影相啦
then諗著搭lift上去......點知..................lo爆lu我地
不過係冇人知我地做咩..得我地3個先知..咁啱又見到聰聰..牙榮..牙..龍仔
1陣後..就去返牙儀度..上去就係玩茶指甲油......玩死我咩-0-
整完就玩咩咩...玩左幾鋪..就落左去搵angel仔..石慧仔同晃晃
食完野..返屋企啦me.................好眼訓""\\
|