今日返學同埋淑引仔1齊..ke-v-
其實琴日都知既!原來今日考中文作文
本身真係唔知嫁..不過都冇乜影響..作文姐
考完..諗著換幾樣既野..點知過左限期-___-嗚嗚
之後我同細蚊仔就返屋企先...eat野個d啦
落到去....聽到---心情.........其實都冇野既
仲有少少咩左出黎tim"跟著極無聊囉
幸好去左雪仔舅母home..開頭係玩咩咩啦
之後雪仔個表姐教我地玩占卜個d野
對尼家野好有研究..ka>w<好好好玩牙
跟著落去搵angel仔佢地啦..點知蚊蚊走左
Sor牙..!*下次唔會嫁啦>V<"
係m記度玩啦..之後上蚊蚊home諗著拎野啦
但都冇拎..比返鑰匙佢]]|搭li""-bu個陣
笑死我地啦......某d野..係公園玩左1陣..
就返左home home""))
哎呀牙..難得今日多左咁多人..淑引仔同懿仔都係度喎
個個又得閒...就係冇得去晃晃度..掃哂興牙
希望天日都係咁多人去玩玩玩啦!
要happy happy*)]'keke
|