考中史..好唔掂tim|''唯有下次再努力過啦﹗
next就有野搞..去左美食度[[傾..到最後都係和解左既
跟著係個度行黎行去..玩黎玩去..直到大家就話返home啦
但有d野發生左..牙儀..細蚊就同石慧仔傾啦
我..angel仔..懿仔..淑引仔..bb就入左m記度坐
點知坐坐下..個個都係緊buy野食//連我都有buy..
變左(雞雞迷"|!-ka*...玩得好好好happy牙/石慧仔個樣野都冇事
then我返home..佢地個個去哂雪仔度..我上度去
嚇襯我tim..]好似開會緊..好靜牙..玩咩咩#..又有返條〔引]]-
但就只係玩左幾鋪咋me..唔制牙><"
就落左去..first陪我個契家姐去MTR(姐係雪仔個表姐)
之後就去左KFC..坐坐坐"--)但陪雪仔去左千色店度睇野
後尾佢地黎左..但個陣只係see到細蚊仔同angel仔係度..
原來牙聰聰同晃晃就去左冒險樂園度玩..坐左1陣
但之後因為d野..淑引仔同懿仔走左..本身石慧仔都陪我
但...又......./then去新地m記搵返佢地..冇事"wakeke
冇野做..就去左雪仔度..等佢地上黎..玩咩咩
next玩玩下..就去搵牙聰聰同晃晃"\佢地好似鬧左交..但就梗係冇野啦
之後............啦//佢地送我返home..thx哂!
|