今日8:15比細蚊仔吵醒左我牙..then搞掂左..9:30就去左佢home啦
2個鐘後..就要去雪仔度(彩明)啦..唉**個陣冇氹到淑引仔..真係very之soR牙!
可能我自己唔想氹人啦..個陣又想玩..唔會再有下次嫁啦..'!!
雖然成日冇食過野..但係雪度..食左好多野牙....我同懿仔食到飽哂))__
又玩又笑..keke>W<"後尾直接去mk啦//..主要陪牙儀表姐
可以話幾晏去啦..跟著只係陪雪表姐整電話...
next就去左影貼子相啦..雪表姐請..第1次整得吾好
再影多次...之後先走返Po Lam..
點知咁啱得咁q..係MTR度見到細蚊仔..angel仔同晃晃//"]
但後尾牙儀同懿仔陪我去buy鞋..都唔啱心水and時間緊迫..
天日先睇過啦....之後去搵人..
去左慧安園..原來老公仔自己1個....嗚嗚*!|]
跟著................再.............啦(唔講咁多啦)
想知先問我..ka﹗))
原來同提子(牙儀表姐)1齊...都知同識左好多野.....好happy牙-v-
|