今日系雪仔生日牙..ke*)7月20號既0:00點就陪佢傾電話啦﹏仲早左打比佢\"
有我..細蚊..懿仔..淑引仔and石慧仔]]後尾牙咩(Tiffany)都想傾..
但系冇哂線駁啦!--牙儀之後都陪佢傾左1陣..我兩點幾就返左房訓-Z-"
但冇Cut到線..hold住條線"佢地幾個巧似傾通頂..勁牙!
朝早個陣..有牙榮..牙傑..細蚊..懿仔ang石慧仔同雪仔去睇戲||
我就冇去..訓教教啦))跟著俾個電話吵醒*就起左身!!睇完多啦A夢..過左1陣--
就打俾angel仔..系我吵醒佢嫁..Ka[|之後大家擺低部電話整野..'
後尾牙儀打黎..要我同angel仔搭半落去MTR..搞掂)就去angel仔home搵佢1齊走+..
我1出lift..就見到個bb啦"上次個個..巧q牙..then晃晃黎搵angel仔..牙添陪佢應該__!
系大堂見到搭五啦..即刻走"系MTR度見到佢地個個企哂系度等我地/..真系吾巧意思囉﹗
跟著就搭MTR去啦..講左咁耐都未講搭車去邊tim..就系去Neway度..梗系唱k啦""keke
點知個陣牙儀表姐未黎..做埋d野先黎....then到左站啦..就見到牙咩系度..
冇野做..就去左apm度行下啦...尼個細蚊仔牙..可以話得佢自己1個有興趣睇野啦..
我地個個行行下..都巧累啦]]其實可能佢地琴晚巧夜訓啦..
細蚊仲同我地講..佢好好好精神牙......."Play me咩?!
之後牙儀表姐到左啦..我地就即刻趕去啦..有佢大And三表姐...
整埋d野..就去間房啦..好大牙..其實梗系啦..我地咁多人''he>3<
開頭都悶悶地..牙儀表姐佢地點歌..同佢地唱先啦..
過左1陣..我地先系度唱..個個都high High地..細蚊同牙咩就系度打機..
//點歌都點都爆左....唱個陣又系度鬥大聲..正正牙..
我地粉氏1族唱("我很想愛他]..系咪巧巧聽呢?#呵|!
我自己Feel系好聽牙..梗系要讚下我地既粉氏1族嫁啦(因為我都系成員之1]]+-V-
唱Rainie個d歌..1定有我..粉腸and粉蛋爭住黎唱..粉皮就1時時會啦|+
之前食左個麵..後尾都食左蛋糕..因為牙儀生日牙ma...
d香檳都幾巧飲..又飲左兩杯凍朱古力..影下相..唱生日歌...kai左Tim
我..粉腸同粉蛋吾食野住...系度唱蔡依琳d歌..激激地>W<]
個個都去左幾次toilet牙...梗系啦..飲左咁多野..ka
最近特登點Forever Friends尼首歌黎唱..企系張沙發度..唱..勁high+正爆登牙>u<'
仲想唱埋Today先走嫁ma..同再唱多次..(我很想愛他__但俾人Cut左Lu..]
5點半度就走左..返Po Lam..係因為驚我地.......so同埋牙儀表姐佢地1齊走///
系車度又系咁玩..癲牙../俾好多人"啤]tim..車+
之後老公仔..牙榮..晃晃同埋個個吾知邊個黎左搵我地..後尾玩下玩下..
牙榮..石慧仔..懿仔都走左...之後陪牙儀去buy碟..我同細蚊好似巧趕咁**
系咁摧牙儀快d買...next我同佢都系走先..得淑引陪住牙儀先"..
好彩返到home..牙fa同牙ma都未返黎..呵呵`]
諗返早知食埋buffet先知啦..但都系因為咩姐......算啦"
雪仔1定巧HappY嫁姐..今日"下次到我生日..系咁haPPY就巧啦!-w-"
|