Today去左邊呢?!.."就系去牙儀舅母度玩咩咩啦]]
有段time..我就係度整相啦))雪仔呀..!記得post﹗+同sd俾我
整得都幾辛苦嫁..第1次既傑作>___<keke
之後落去大快活--牙粉皮食野..then粉蛋同粉腸去慧安園buy野食掛`]
我同石慧仔就陪雪仔啦!吾知y我同牙儀係緊笑....we都傻左lu
跟著老公仔同牙榮黎..坐左另外個張枱度..都笑死我地
個個牙伯都痴線嫁..可以話佢有精神病"系緊點頭
同懿仔and淑引仔講..佢地都冇乜點笑既..我同牙儀系緊笑"]]
今次真係笑死我地肚痛啦!!..牙榮行過去玩..極極極巧笑
Play左1陣..系時候返home+!"牙儀應承送我...真係巧人啦))巧姊妹呀
不過粉腸都係巧姊妹..小儀巧朋友"_ka
返到home..諗返d野..自己白白痴痴係度笑"||都kai左
聽雪仔講細蚊仔好似返左鄉下..誓死吾講(..大陸"呵*
唔知幾時返黎呢?!"掛住fD仔牙!))Ka
吾知天日出唔出得呢?!..=V="
|