MembeR PhotO ForuM WritE LogiN
 

暱稱: ♥♥ah幽;)
性別: 女


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

Wakeke../

 
2006 年 7 月 21 日  星期五

七點三個陣返到屋企啦..俾媽子問左幾句野...

沖完涼之後..搞埋d野..就打日記啦..講返今日d野先*

晏就出街街啦..去真開心樂園度玩..牙粉蛋細蚊都幾巧人..俾左2個幣我..粉腸同小儀玩"

細妹粉腸次次都咁好運..(聽粉蛋講)..我Feel都系..玩左2個幣姐..都有60張..

但粉蛋玩左14個幣..都得90張..真慘!then去慧安園..buy野食//

之後做左d野...哈哈..ke"你地估吾到我會Tim..不過首先系淑引...先"

跟著懿仔又黎......我咪......囉]]小儀就..冇)佢都想嫁/..俾我地阻住咋Ma``

之後去新刀..佢地陪我buy野..牙儀打黎..我地去Po Lam既麥當勞搵佢..

點知去度..佢都未落黎..我地仲玩左陣..摧佢落黎))等左陣..先落左黎咋!!

then老公仔同牙榮又黎左喎..坐左陣..就陪我繼續去buy野..之前冇buy牙ma#..!]

但個陣..佢地鬧左交..得我同牙儀先冇野...牙儀就走黎走去..."

唉**都冇buy度..天日細蚊你話陪我去buy嫁)..!應承了me嫁---/

跟著就去廣良興度..buy左野..牙儀系對面個間野度buy野食..

angel仔同晃晃個陣就黎左啦../我提議叫佢地去漫畫世界..佢地真系牙﹗...

睇.............雖然我都睇左d..哎呀..又俾人啤tim..超**so我扮哂睇其他野..

啱啱好..牙儀..angel仔and晃晃個陣入左黎...俾人啤咪走Lu..\超超超..巧勁咩?!吾覺囉-)

next又系去左慧安園啦..|系個個門口撞到..老公仔..牙榮佢地.....佢地之後就走左啦..

我地就系入面玩左陣..見到個鐘7點啦..即刻叫牙儀同埋我1齊返..佢都返/咁啱]]

次次佢都送我..今次我送到佢系停車埸度..就走左Lu..巧巧人牙..笠屎梨唷!巧fD仔**)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 263 | »