今日放左之後就返左Home啦...
但5點幾個陣..牙細蚊打黎..問我返唔返小學度..
本身就唔啦..但諗諗下又想""就問埋SuEt啦
同SuEt講緊個陣..牙angel打黎..叫我返
之後都係返左啦""SuEt都有\\牙石慧仔都黎左..ka
好yeah!..見到d miss..
又上返以前既課室度..最衰個牙嬸係度啦
話咩拖左地喎..冇得入去..嗚嗚]]
下次再返去..玩玩先//
同陳Sir傾左一陣...之後再係度影相啦
但有d野..就""唉--算啦
唔想再提啦.................................................................................
累到9點半訓著左tim!
|