今日係angel屋企門口度整野...
可以話第1次幫人整啦..(唔計幫牙儀個次啦)..
哇..!真係好有成功感...[同細蚊既feel1樣]
終於明佢y咁講..ka
整左成1個鐘頭,,,真係忙死啦
下次叫細蚊黎..就好lu""keke
因為有細蚊help我...呵呵))
整個陣..牙angel既屋企人出過黎..嚇死
之後就即刻去搭MTR趕去淘大啦
中途..石慧就打俾佢個fD問啦
真係玩死lo..都好宴,,,啦啦淋快d去
其實去個度..目的只係為左影貼子相嫁咋..呵
影個部呢..真係好..冇計時間..整左好耐""
之後得牙儀..angel同bb影啦..because冇咩咩lu
但係佢地影個陣..佢地叫埋我同石慧1齊影埋..
好似熱鬧d啦..我feel\\
等埋佢地過膠..就即刻走啦,,,
後尾諗著搭的士..問下個的士司機返Po Lam要幾多蚊啦
佢就話30幾咋喎,,咁我地就梗係搭啦牙化
點知佢會錯意..以為我地係Po達落..嗚嗚
原來搭去Po Lam要50幾度啦
佢就計我地50咋,,thx哂囉
返到home 7:45..好彩冇俾人鬧..yeah!
真係驚死我..次次都係咁tim-0-
累死啦啦啦..同angel咁,,,第1次咁累[[
|